fbpx

בחירת צבעוניות לעסק

איך בוחרים את הצבעים הנכונים והמתאימים לעסק שלך?

 איך יודעים מה מתאים ומה פחות? 

ומה המשמעות של כל צבע ואיך זה בא לידי ביטוי? 

יצא לך להסתכל על העסק שלך שקיים או, על העסק שבהקמה ותוהה אם הצבעים שבחרת נכונים? למה עושים ביג-דיל מצבעים לעסק? מה כל-כך חשוב בהתאמת צבעים?

צירפתי מאמר שמסביר על כל צבע וחשיבותו.

לצבעים יש הרבה כוח, צבע מעביר תחושה, מעביר מצב רוח, מסר, ואנרגיה.

בבניית מותג של עסק יש להעניק הרבה תשומת לב בבחירת הצבעים.

דוגמאות לצבעוניות לעסקים:

צבע כחול: צבע שמשדר רוגע ואמון. צבע הכחול קיים גם בבתי חולים, קופות החולים וגם בחברות ביטוח

עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
hospital
hospital

צבע אדום: צבע שמשדר אזהרה או, תשוקה, נועזות, צבע שמגרה ומושך לקוחות, קיים גם בעסקים של אוכל או אופנה.

עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים

צבע ירוק: צבע שמשדר צמיחה, טבעיות, בריאות. מתקשר לאיכות הסביבה לאוכל אורגני וכדומה..

עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים

צבע זהב: אין לי הרבה מה להגיד מרגישים בשניה שרואים, צבע הזהב הוא משדר יוקרה וביטחון.

עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים

צבע שחור: צבע אלגנטי, נקי, מכובד ורציני. הצבע קיים בעיקר בחברות עמידות כמו חברות איפור, בירות שזה גם מרגיש את חיי הלילה.

עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים
עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים

על מנת לבחור את הצבעים הנכונים לעסק שלך – חשוב לבחור צבע אחד שיהיה דומיננטי, צבע אחד מנוגד, ושאר הצבעים ניטרליים על אותו גוון.

צירפתי כמה דוגמאות לצבעוניות נכונה לעסק:

סגירת תפריט
דילוג לתוכן