fbpx

הצעת מחיר מקצועי וממותג לעסק

איך מעצבים הצעת מחיר ממותגת לעסק שיתן ללקוח שלך הרגשת ביטחון ואמון? ולמה זה חשוב? כל התשובות בבלוג.

פנית לבעל מקצוע שיפוצניק / אינסטלטור / גנן / צבעי וכדומה..

הסברת לו את הבעיה ושאלת לגביי המחיר, והוא זרק לכם מחיר מבלי שנייה לחשוב כמה זמן עבודה יש לו, וכל השיקולים מסביב-

מה הרגשת? חוסר אמון וביטחון באיש מקצוע (במיוחד אם הגעת אליו ללא המלצה)?

על מנת לתת אמון, ביטחון ויושר ללקוח בעסק שלך ולגרום לו לרצות אותך, ולא "לזרוק" מספר באוויר, ולתת לו להבין שהוא הגיע לעסק יציב ונאמן ושלא יברח לו באמצע הפרויקט, מומלץ בחום ומניסיון לעצב הצעת מחיר והסכם עבודה ללקוח, שיהיה קריא, ברור, להדגיש את הפרטים החשובים, והכל יהיה מונח על השולחן.

אז ניתקתם את השיחה עם הלקוח על השירותים של העסק שלך שכללה מכירה, והלקוח מבקש להתקדם בתהליך – סיפוק אדיר!

מאיפה מתחילים ?? מה חשוב שיהיה בהצעה מבחינת עיצוב? על מה להתמקד?

אז קודם כל, אני אעשה סדר בהצעת המחיר יש:

לוגו:

כולל סלוגן

פרטי התקשרות:

נייד / טלפון משרדי / פקס / מייל (לרוב ההצעה נשלחת במייל אז אין צורך)

רשת:

כתובת אתר / מייל / פייסבוק / אינסטגרם / טוייטר / לינקדין / פינטרסט וכדומה..

צבעי המותג:

לאחר שכל הפרטים קיימים אני פונה לעיצוב:

הצעת המחיר נשלחת ללקוח הוא מייצג את העסק ואת המותג עצמו, לכן מן הראוי שיהיה המשך של התדמית העסקית של העסק, ויותר מזה הצעת המחיר היא אחד המוצרים הראשונים שהלקוח רואה ומקבל, והיא מיועדת רק לו. לכן החשיבות של ההצעה מוערכת יותר.

הפרטים החשובים שצריכים להיות מודגשים הינם: המוצרים, המחירים והכמויות, ומספר נקודות חשובות כל עסק לגופו.

צירפתי דוגמאות להשוואה על מנת שתוכל לראות ויזואלית את משמעות העיצוב בהצעה.

דוגמא להצעת מחיר לא ממתוגת:

דוגמא להצעות מחיר ממתוגת:

אהבתם? אשמח לפרגון

סגירת תפריט
דילוג לתוכן