עיצוב מודעה לפסח

איך יוצרים מודעה ללקוחות לחג הפסח שקרב ובא?

פסח קרב ובא, רוב בעלי העסקים כבר מתכננים מבצעים, הנחות והטבות ללקוחות שלהם לכבוד החג.

לרוב מפרסמים מודעות עם תמונה של המוצר שעליו יש מבצע ועליו את המבצע עם פרטי התקשרות, את המודעות האלה אנחנו מכירים והן די באנליות וחרושות, אז איך יוצרים מודעה שונה, מבדלת וגם מושכת את העין? ואיך מקשרים את חג הפסח אליה?

המודעה לרוב תתפרסם בפייסבוק, אינסטגרם או בכלל ברשת, זאת אומרת שהיא חייבת להיות עניינית ממוקדת ומושכת צירפתי לכם איך יוצרים מודעה ויזואלית ושונה ממה שאנחנו מכירים.

  1. לחשוב על מה המבצע שאתה מעוניין לפרסם- לדוגמה: מוצר פלוס מוצר / לקראת החג מבצע על.. / רק לעשרה נרשמים הראשונים 50 אחוז הנחה עד לתאריך.. וכדומה..
  2. לחשוב מה שמאפיין את חג הפסח: המצות / אפיקומן / אליהו הנביא / השירים / הניקיונות או שפשוט לחזור לילדות ולהיזכר בכל סיפורי פסח
  3. לעשות אחד פלוס אחד: ולקשר בין השניים

לדוגמא: עסק לקוסמטיקה – "מנקים גם את הפנים לפני החג"

עסק למכירת כורסאות מסאז' – "אם אליהו הנביא היה יודע מה מחכה לו"

עסק לסדנאות שוקולד – "טעם, אכל, לקח, ושאינו ידע לעצור.."

צירפתי מודעה שיצרתי על מנת שתוכלו לקבל להשראה, וליצור בעצמכם.

מסוקרנים לראות את המודעות שלכם ללקוחות

נשמח שתשתפו אותנו

רוצים שניישם את זה גם אצלכם ? דברו איתנו

סגירת תפריט
דילוג לתוכן