עיצוב רספונסיבי

עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים

אנחנו שומעים מהרבה לקוחות ובכלל בעלי עסקים שתמיד שואלים אותי מזה עיצוב רספונסיבי ומה הצורך בו?

אז החלטנו לעשות סדר ולהסביר בצורה מפורטת מה המשמעות בעיצוב רספונסיבי.

כל עיצוב אתר / דף נחיתה / קאבר לפייסבוק / ניוזלייטר וכדומה.. מצריך לעשות התאמה לסמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים ומחשבים נייחים מהסיבה שיש כמה סוגי גדלים של מסכים.

מטרת העיצוב הרספונסיבי לספק את מיטב חווית הצפייה, קלות קריאה ברורה, מינימום שימוש בזום אין וזום אאוט, הנעה לפעולה, וניווט.

איך מתחילים?
לאחר איפיון האתר ואישורו, מתחילים לעצב, חשוב לשים לב לכמה פרמנטרים בעיצובים:

באתר:

  • טקסט לא קטן מידיי (לרוב הגודל בין 17-20 לטקסט רץ)
  • תמונות ברורות
  • לשמור על היררכיה על מנת להוביל את הצופה ולא לבלבל אותו
  • להבליט פרטים חשובים כמו: הנעה לפעולה, תבנית של יצירת קשר או, תבנית לרשימת תפוצה
  • גלילה לא ארוכה מידיי
  • טקסט רץ שיהיה קצר ולא לאורך כל הדף.

במובייל:

  • טקסט בגודל קריא
  • תפריט נפתח ולא פרוש כמו במסכי מחשב
  • כפתורים גדולים וקלים ללחיצה (הנעה לפעולה)
  • פחות טקסט מהאתר שלא יבריח את הלקוח
  • אייקונים להתקשרות, קלים ללחיצה
  • תמונות לא תופסות יותר מחצי מסך

* טיפ קטן
חשוב לשים לב בכל אחת מהפלטפורמות הצופה לא מאבד אתכם ולא מתבלבל, תובילו אותו ליעד שלכם, אם זה הנעה לפעולה או, לטופס מילוי פרטים, או קנייה בחנות וכדומה.. יש הרבה אחריות באיפיון האתר על מנת שהלקוח יירצה להישאר וכמובן לחזור, החוויה באתר צריכה להיות חיובית וטובה ולא מבלבלת ומטעה.

רוצים שניישם את זה גם אצלכם ?
דברו איתנו