בחירת מעצב גרפי

עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים

מחפש מעצב גרפי שיענה לך על כל הדרישות:
איך העסק ייראה? איך הוא ימותג? הצבעוניות? הלוגו ? השפה הגרפית? או המודעה שאתם צריכים לפרסם שבוע הבא?
מצורפות חמשת העקרונות החשובים למציאת המעצב הגרפי.

קיבלתם המלצות מחבר קרוב? זאת התחלה טובה, אבל צריך לקחת בחשבון שאם אותו חבר קרוב ממליץ בחום על המעצב שמיתג את המסעדה החדשה שפתח והכל יצא מושלם, לא בטוח שהמעצב יענה על הצרכים של חברת רהיטים שאתה רוצה לפתוח (לצורך דוגמה).

לכל בעל עסק יש את הצרכים, ואת הדרישות שלו ולכל בעל עסק יש תקציב משלו.

רוב בעלי העסקים מקצועיים במקצוע שלהם אבל בעיצוב קצת פחות, בשביל זה יש מעצבים גרפיים שלמדו כ"כ הרבה שנים במוסדות לימוד ויש להם רזומה מכובד ויודעים לעצב ולתת שירות מעבר למצופה.

השאלה למי פונים? איך יודעים שהמעצב יקלוט את העסק ואת האופי של העסק ויגשים לך את החלום ויזואלית, בדיוק כפי שאתה חולם.

ניסית לרשום "מעצב גרפי באזור המרכז" בגוגל? לכמה תוצאות הגעת?

*לידע כללי יש 158 אלף תוצאות פחות או יותר וזה רק באזור המרכז….

בשביל זה יש חמשת עקרונות החשובים לבחירת מעצב הגרפי המושלם- בשבילך ובשביל העסק שלך!

  1.  תיק העבודות-

אחד הדברים החשובים עוד לפני שיחת הטלפון הראשונה היא הנראות הוויזואלית של תיק העבודות, אתה לא צריך לראות 20 עבודות שלא עונות לצרכים שלך, מספיק שתראה ארבע- חמש עבודות של המעצב הגרפי, ומתוכם אחת- שתיים עבודות של המוצר שאתה מחפש, אם אתה מחפש עיצוב מגזין  אז תחפש מעצב שעיצב מגזין ולא אתר אינטרנט, וכמובן ושים לב לקו העיצובי שלו. 

  1. תקשורת וזמינות-

מאוד חשובה ההיענות של המעצב, עוד משיחת הטלפון הראשונה- וששניכם תשדרו על אותו גל, אתה תסביר את מהות הפרויקט והעסק, והמעצב יבין את גודל הפרויקט, ואת  הזמינות לפרויקט.

לדוגמה: היעד שלך הוא עד שבועיים, אז חשוב שתציין את זה בפניו, כי הוא זה שצריך לחשוב אם הוא זמין לעבודה או לא, וגם ברגעים של לחץ והדפסות, המעצב צריך להיות זמין לשינויים מהרגע לרגע.

  1. אמון-

כדי לבנות אמון עם מעצב, במיוחד שלא מכירים את האיש הנחמד מעבר לקו שעוד לא הספיק להוכיח את עצמו, כדאי ליצור קשר עם הלקוחות הקודמים של אותו מעצב ולוודא אם הוא ענה על הציפיות? עמד בזמנים? היה זמין לכל שאלה ובכל שעה? מקצועי?

  1. תקציב והצעת מחיר-

אם אתה נכנס לסוכנות רכבים מחפש רכב– מה תעדיף? רכב חדש בלי תקלות, כי אתה עובד בדרכים? או מספיק לך רכב שייסע כי אתה עובד קרוב לבית?

אותו הדבר בבחירת מעצב הגרפי מה הצרכים שלך? לוגו פשוט, רק שם בלי חשיבה קונספטואלית? או, לוגו עיצובי שכולל אייקון שימתג את העסק שלך? ושיכלול שפה גרפית שמאופיינת ע"י התכונות של העסק? עם חשיבה יצירתית וקונספטואלית.

  1. גמישות-

עוד דבר אחרון וחשוב לדעת זה גמישות. כל מעצב שמכבד את עצמו ואת המקצוע שלו, אוהב את החופש של להתבטא בעיצוב, ולא להיות ביצועיסט, אבל בנוסף לעיצוב הוא צריך להיות נאמן לבריף שמקבל מבעל העסק. 

* טיפ קטן-

אחרי שבחרת מעצב תקרא את הצעת המחיר והסכם העבודה, על מנת ליישר קו, כל חוזה שונה ממעצב למעצב.

רוצים שניישם את זה גם אצלכם ?
דברו איתנו