הפנים של העסק בפייסבוק

עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים

הדבר הראשון כשלקוח נכנס לראות את העמוד העסקי של העסק הוא רואה את הקאבר.

איך מבדלים את הקאבר של העסק מקאברים אחרים? איך יודעים את המידות הנכונות לקאבר? ואיך יודעים שזה מותאם נכון לטאבלט / סמארטפון?

אספתי את כל הנתונים ההכרחיים לבלוג.

אחד הדברים הראשונים שהגולשים רואים ברגע שנכנסים לעמוד העסקי של העסק שלך זה את הקאבר לפייסבוק, לקאבר יש חשיבות גדולה מאוד, הוא העיניים של העסק שלך במיוחד בפייסבוק שזה לרוב המקום הראשון שהגולש רואה עוד לפני הפרסומים בפיד והתמונות של העסק.

לאחר מחקר ובדיקה מעמיקה, אספתי את כל הנתונים והטיפים בכדי שיהיה לך קאבר עיצובי, מקצועי וענייני לעמוד העסקי בפייסבוק. חשוב לדעת מה שרואים במסך מחשב לא רואים בניידים. זאת אומרת שבמידה ויש לך פרטים חשובים עדיף שיהיו מצוינים במרכז הקאבר ולא באזור העליון והתחתון כי הפייסבוק מוריד את הפרטים בגלל שינוי הגדלים ממסך מחשב לסמארטפון.

החלק הטכני
מידה אידיאלית לעיצוב הקאבר לפייסבוק–  820px x 462px.
ביחס לסמארטפון, הקאבר של המחשב רחב יותר, ולכן הקאבר נחתך בחלק העליון והחלק התחתון – על מנת לעצב למחשב יש להוריד 75PX מהחלק העליון ו-75PX מהחלק התחתון.
צירפנו קובץ PSD להורדה – למי שיש פוטושופ יצטרך פשוט לצרף את תמונת הקאבר ולסדר את הפרטים החשובים (טקסט / טלפון / מייל וכו..) לפי הסימונים.

טיפ- בזמן העלאת הקאבר לפייסבוק, הוא מאפשר להזיז את הקאבר למעלה או למטה.

החלק העיצובי

בלקיחת ההחלטות לגביי הצד העיצובי יש לקחת כמה נקודות בחשבון:

  • כמה שפחות פרטים מיותרים – מכיוון שהקאבר מוגבל מבחינת הגודל, יותר חשוב להתמקד בפרטים החשובים מאשר בפרטים מיותרים. לדוגמא: מס הטלפון חשוב יותר ממספר פקס או מייל (כל עסק והפרטי התקשורת שלו) או, להתמקד בפרסום של מבצע עדיף על טקסט מפורט על העסק (סיכוי נמוך שגולש באמת יקרא טקסט רץ). 
  • אם השירותים של העסק זה הפרט החשוב ביותר אז הוא צריך להיות מודגש ובולט. וכמובן הלוגו.
  • בחלקים שנחתכים עדיף שלא יהיה שום פרט מילולי, אלא המשך של הרקע.

השראות לקאברים לפייסבוק:

רוצים שניישם את זה גם אצלכם ?
דברו איתנו