fbpx

PEPPER
אנחנו לא בנק

מיתוג- מבט על

אחת לחודש, אתמקד במיתוג מסוים, ש"תפס" את העין שלי, והיווה עבורי מעין case study מעניין.
הוא  נכנס לעולמנו בשנת 2017, עם פרסום אגרסיבי בעולם הפרינט ועולם הדיגיטל, כאשר דמויות בצילום שחור לבן, מחזיקות טלפון, ומדברות "בגובה העיניים". המיתוג שלו מושלם, ונראה כי הוא מתכתב בסנכרון מלא עם השירות הפשוט והקליל שלו.
"פפר" אנחנו לא בנק, מבט קצר- על מיתוג יוצא מן הכלל.

צבעוניות

המותג "פפר", שמייצג אפליקציה, מתהדר בצבעוניות ורודה, על אף שקהל היעד מגוון וכולל את שני המגדרים, בבנק לאומי (הבעלים של המותג) החליטו לקחת את הסיכון, שנחל הצלחה. הצבע הוורוד- כהה הוא מגניב, צעיר, קורץ למתיקות וחריפות גם יחד, כמו השם "פפר". מלבד הוורוד, שהפך כבר לגנרי- הצבעוניות במותג מתונה ומתמקדת בגוון דומיננטי נוסף מלבד הירוק הזרחני, ומונוכרומטיות של שחור- לבן, שממזערים הסחות, ומעבירים מסר ברור וחד. 

פונטיקה וערכים

הפונט, שמשולב במותג ובכל המסרים המתלבים אליו מעוגל במעט, מה שמתיישר עם המסר הנגיש והגמיש, שהמותג משדר ללקוחותיו, שימו לב לשפה הישירה, והבלתי אמצעית, בשונה מהדימוי הרווח לבנק.
"זה משהו ענק… רק עשו טובה… אל תקרא לי בנק"
 "בנק שסוגר לכם פינה בכל שעה"…
שימוש בסגנון דיבור ושפה, שמדוברת  אל קהל מתוחכם ועמיד (אנשי הייטק, מקצועות חופשיים וכדומה).

ערך נוסף, שהמסר והמיתוג משדרים הוא ביטחון, והוא מתגלם בשימוש במושג 100%, בכל מוצר פרסומי וערוץ שיווקי.

אך הערך המרכזי, שבא לידי ביטוי הוא שבנק יכול להיות גם דבר "כיף".

שימו לב לתהליך העברת הכספים, לא רק שמדובר בתהליך פשוט בן 3 שלבים קלים ליישום ללא חוזים והפחדות, אלא עם ערך מוסף כמו העברת כספים עם מילות עידוד כמו "שיחקת אותה". (אופציה, שקיימת באפליקציה)

הערך המוסף

הוא הבונוס, נושא, שברוב המקרים, עלותו תהיה זניחה לעומת התועלת, שהוא נותן ללקוח. הוא החוויה הרגעית, שחווה הלקוח בזמן שהוא פותח את החבילה, תחושת ההפתעה, שנחרטת בזיכרונו, ויוצרת חוויה אוהדת למותג, שהולכת להישאר שם ולאורך זמן.
לדוגמא: במארז ההיכרות עם פפר מקבלים יחד עם האשראי ופנקס הצ'קים, גם מארז מהמם, עם מדבקות ודברים קטנים, שהפכו את חווית השימוש לנעימה יותר.

לסיכום, "פפר" הוא דוגמא מוצלחת במיוחד של גוף עשיר, אשר הצליח, בזמן קצר יחסית, להרים מותג, שמצליח להתכתב עם קהל היעד הישיר שלו ( בני 30 ומעלה, עמידים, אשר אינם מעוניינים לבלות שעות רבות בשיחות המתנה ותורים בבנקים) ועם קהל היעד העקיף שלו ( צעירים, בני 20+, ש"שוחים" בעולם המובייל והאפליקציות, ולא מבינים, מדוע צריך בכלל מבנה של בנק, שאפשר לעשות הכל היום דרך הרשת).
מבצע שימוש במסרים קלים, ברורים ומהירים להבנה. לוקח סיכון עם צבעוניות, שיכולה בקלות לחרב את המיתוג שלו, אך בזכות חלוקה נכונה ומיתון הגוונים, היא מתקבלת נהדר, ויוצרת מראה על זמני, שמתכתב על הטרנדים הנוכחיים (שנות השמונים, חזרו אלינו בגדול, כבר אמרתי?)
ולבסוף, מפשט חוויה, שעשויה להיות מעיקה, והופך אותה לכיפית ומפרגנת.

מעוניינים להישאר מעודכנים בניתוחי מותג עתידיים?

השאירו פרטים בטופס המצורף, והצטרפו אל רשימת התפוצה שלי, והזמינו חברים לעקוב אחרי בדף הפייסבוק. "NUNI DESIGN" סטודיו למיתוג

PEPPER
אנחנו לא בנק

מיתוג- מבט על

אחת לחודש, אתמקד במיתוג מסוים, ש"תפס" את העין שלי, והיווה עבורי מעין case study מעניין.
הוא  נכנס לעולמנו בשנת 2017, עם פרסום אגרסיבי בעולם הפרינט ועולם הדיגיטל, כאשר דמויות בצילום שחור לבן, מחזיקות טלפון, ומדברות "בגובה העיניים". המיתוג שלו מושלם, ונראה כי הוא מתכתב בסנכרון מלא עם השירות הפשוט והקליל שלו.
"פפר" אנחנו לא בנק, מבט קצר- על מיתוג יוצא מן הכלל.

צבעוניות

המותג "פפר", שמייצג אפליקציה, מתהדר בצבעוניות ורודה, על אף שקהל היעד מגוון וכולל את שני המגדרים, בבנק לאומי (הבעלים של המותג) החליטו לקחת את הסיכון, שנחל הצלחה. הצבע הוורוד- כהה הוא מגניב, צעיר, קורץ למתיקות וחריפות גם יחד, כמו השם "פפר". מלבד הוורוד, שהפך כבר לגנרי- הצבעוניות במותג מתונה ומתמקדת בגוון דומיננטי נוסף מלבד הירוק הזרחני, ומונוכרומטיות של שחור- לבן, שממזערים הסחות, ומעבירים מסר ברור וחד. 

פונטיקה וערכים

הפונט, שמשולב במותג ובכל המסרים המתלבים אליו מעוגל במעט, מה שמתיישר עם המסר הנגיש והגמיש, שהמותג משדר ללקוחותיו, שימו לב לשפה הישירה, והבלתי אמצעית, בשונה מהדימוי הרווח לבנק.
"זה משהו ענק… רק עשו טובה… אל תקרא לי בנק"
 "בנק שסוגר לכם פינה בכל שעה"…
שימוש בסגנון דיבור ושפה, שמדוברת  אל קהל מתוחכם ועמיד (אנשי הייטק, מקצועות חופשיים וכדומה).

ערך נוסף, שהמסר והמיתוג משדרים הוא ביטחון, והוא מתגלם בשימוש במושג 100%, בכל מוצר פרסומי וערוץ שיווקי.

אך הערך המרכזי, שבא לידי ביטוי הוא שבנק יכול להיות גם דבר "כיף".

שימו לב לתהליך העברת הכספים, לא רק שמדובר בתהליך פשוט בן 3 שלבים קלים ליישום ללא חוזים והפחדות, אלא עם ערך מוסף כמו העברת כספים עם מילות עידוד כמו "שיחקת אותה". (אופציה, שקיימת באפליקציה)

הערך המוסף

הוא הבונוס, נושא, שברוב המקרים, עלותו תהיה זניחה לעומת התועלת, שהוא נותן ללקוח. הוא החוויה הרגעית, שחווה הלקוח בזמן שהוא פותח את החבילה, תחושת ההפתעה, שנחרטת בזיכרונו, ויוצרת חוויה אוהדת למותג, שהולכת להישאר שם ולאורך זמן.
לדוגמא: במארז ההיכרות עם פפר מקבלים יחד עם האשראי ופנקס הצ'קים, גם מארז מהמם, עם מדבקות ודברים קטנים, שהפכו את חווית השימוש לנעימה יותר.

לסיכום, "פפר" הוא דוגמא מוצלחת במיוחד של גוף עשיר, אשר הצליח, בזמן קצר יחסית, להרים מותג, שמצליח להתכתב עם קהל היעד הישיר שלו ( בני 30 ומעלה, עמידים, אשר אינם מעוניינים לבלות שעות רבות בשיחות המתנה ותורים בבנקים) ועם קהל היעד העקיף שלו ( צעירים, בני 20+, ש"שוחים" בעולם המובייל והאפליקציות, ולא מבינים, מדוע צריך בכלל מבנה של בנק, שאפשר לעשות הכל היום דרך הרשת).
מבצע שימוש במסרים קלים, ברורים ומהירים להבנה. לוקח סיכון עם צבעוניות, שיכולה בקלות לחרב את המיתוג שלו, אך בזכות חלוקה נכונה ומיתון הגוונים, היא מתקבלת נהדר, ויוצרת מראה על זמני, שמתכתב על הטרנדים הנוכחיים (שנות השמונים, חזרו אלינו בגדול, כבר אמרתי?)
ולבסוף, מפשט חוויה, שעשויה להיות מעיקה, והופך אותה לכיפית ומפרגנת.

מעוניינים להישאר מעודכנים בניתוחי מותג עתידיים? השאירו פרטים בטופס המצורף, והצטרפו אל רשימת התפוצה שלי, והזמינו חברים לעקוב אחרי בדף הפייסבוק. "NUNI DESIGN" סטודיו למיתוג

אהבתם? אשמח לפרגון

סגירת תפריט
דילוג לתוכן