חתימת מייל

חשוב או, לא חשוב?!

למה צריך חתימת מייל? מה הצורך בחתימת המייל?

חתימת המייל היא כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו

עשרות מיילים (בערך) אתה שולח מידיי יום? המיילים נחשפים ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים ברמה יום- יומית, ואתה לא יודע מי מנסה למצוא אותך וחשוב שתהיה נגישות, במקום שהלקוח שלך יחפש את הכרטיס הביקור שלך (במידה והוא שמר כשהעברת לו באחת הפגישות) איפשהו זרוק בתיק או במשרד.

בוא תחסוך מספר צעדים מהלקוח שלך, בפעולה אחת פשוטה, כל שיצטרך לעשות זה פשוט להיכנס למייל שלו, דרך הנייח, נייד, טאבלט או בסמארטפון ובחתימת המייל שלך יהיו מצוינים הפרטים ההכרחיים ליצירת קשר.

רוב הפעמים, המיילים שלנו כעצמאים וגם כשכירים פתוח בזמן שעות העבודה, כך שזה מקל על הלקוח שלך למצוא את פרטי ההתקשרות איתך, הצורך בחתימת מייל הוא הכרחי, אז כדי שתהיה לך חתימת מייל ממותגת ומשלך מצורפות כמה דוגמאות ליצירת חתימת מייל מקצועית ופרקטית לעסק שלך.

ובנוסף מצורפים צילומי מסך איך לעלות את החתימה לGMAIL :

  • בעמוד הראשי בGMAIL, בצד שמאל למעלה יש אייקון גלגל (הגדרות) יש ללחוץ עליו, ואז תפתח חלונית ויופיע "הגדרות".
  • בהגדרות- לגלול למטה יש כותרת "חתימה" ולידה חלון לבן ריק, שם מטמיעים את חתימת המייל.
  • ללחוץ על "הוספת תמונה" (מצורפת תמונה), ואז ייפתח חלון, תוכל לייבא את התמונה מהמחשב עדיפות שהקובץ יהיה PNG .
  • ברגע שתלחץ על החתימת מייל יש אפשרות לצרף קישור לאתר של העסק / של הפייסבוק. (מצורפת תמונה)

טיפ
מומלץ להוסיף לפני חתימת המייל: "תודה", "בברכה", "אשמח לשמוע ממך" וכדומה…

רוצים שניישם את זה גם אצלכם ? דברו איתנו

סגירת תפריט
דילוג לתוכן