עיצוב בלוג מנצח

עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים

כיצד לשלב נכון פורמטים שונים של קבצים?

זהו אינו סוד, שככל שנשלב במאמר לבלוג שלנו פורמטים שונים של קבצים נזכה לקידום אורגני גבוה יותר מגוגל. אך שילוב של תמונות, גיפים, וידג'טים, נועדו לא רק למטרת קידום, שכן את הבלוג שלנו אנו כותבים עבור העוקבים שלנו, אלה, שבאים לבקר אותנו באתר, לבלות אצלנו מספר דקות, מזמנם היקר ולקבל מידע אינפורמטיבי. 

כיצד לשלב נכון פורמטים שונים של קבצים כדי לקבל חווית משתמש יוצאת מן הכלל? טיפים והמלצות.

טיפ ראשון: לא על הטקסט לבדו
רבים סוברים, שחלוקת טקסט לפסקאות בנות 5-6 משפטים לפסקה, הופכת את קריאת הבלוג לקלה יותר, אבל זוהי הנחה שגויה, שעלולה לפגום בריכוז של הקוראים שלכם, ולגרום להם לפרוש באמצע הדרך.

איך לעשות זאת נכון?
הפכו את הטקסט שלכם לקריא, השתמשו בבולטים, חלקו לתתי נושאים, תתי כותרות, הבליטו בBOLD נושאים חשובים, ודאגו לכותרות בעלות נוכחות, כך שאם הטקסט שלכם בגודל של 16, הכותרת צריכה להיות בטווח הגודל של 18-24.

דגש נוסף לגבי רוחב הטקסט:
חשוב שהטקסט יהיה ברוחב סביר, כזה המאפשר תזוזה מינימלית עם העיניים, בטח לא טקסט, שמצריך מסך רחב, שעלול לפגום בחוויית המשתמש.

טיפ שני: תמונה אחת שווה אלף רגשות
לתמונה תפקיד חשוב ביותר, מעבר להיותה פסק זמן בין הקריאה, אפשר ללמוד הרבה ממנה, והיא מסייעת לחדד את המסר ואת כוונת הכותב.

איך לבחור את התמונה הנכונה?
ניתן לחפש תמונות לפי מילות מפתח במאגרים חינמיים, אותם ניתן למצוא במאמר. אך פעמים רבות, דווקא תחושת הבטן שלכם, היא זאת שמובילה את התחושה, שרציתם להעביר: כאב, עצב, שמחה, כיף, life style ועוד..  

איך למקד את חיפוש התמונה על פי התחושה, שרוצים להעביר? 
הקלידו בשורת החיפוש באתרי התמונות, מילים הקשורות לרגשות, אותם אתם רוצים להעלאות, ונסו להיות כמה שיותר ספציפיים.
רגשות חזקים, הזדהות- כל תמונת עיניים, צילומי תקריב לפנים, ילדים וכלבים.
כיף- לונה פארק, סקטבורד, ים, חוף, משחקי כדור בחוף, צחוק, חבר'ה.
עצב, כאב– ילדה אוחזת ספל בחורף, חלון רטוב מטיפות מים, פריט נטוש
שמחה– חיוך, איש/ אישה, חיבוקים בין ילדים, ילדה פורסת ידיים לשמיים ועוד.
אנחנו חושבים, שבחירת התמונות בבלוג, היא הזדמנות נהדרת לעורר את עולם הקונוטציות ולהביא את הפרשנות האישית שלכם לסיטואציה. וזהו ערך שלא ניתן להעתקה או לחיקוי.  

טיפ שלישי: הוספת סרטון
וידאו הוא אמצעי אפקטיבי מאוד לשיתוף תוכן, הוא מוכר יותר, הוא מקפיץ את הבלוג בקידום תוצאות החיפוש במנועים, והוא הופך את החוויה לאינטראקטיבית.


כיצד מטמיעים וידאו בבלוג?
השלב הראשון: הוא להעלאות סרטון ליוטיוב, או לקדם סרטון מתוך יוטיוב, זה יכול להיות קובץ מוזיקלי או קובץ הדרכתי, הכל בהתאם לצורך.
השלב השני: יש להעתיק את כתובת ה URL משורת הכתובת באתר היוטיוב.
השלב השלישי: להיכנס לרשומת הבלוג, בלשונית HTML ולהדביק את כתובת הסרטון המועתקת.
השלב הרביעי: לחיצה על הטמע בחלון היוטיוב.
השלב החמישי: חזרה למסך הבלוג, ולחיצה על רענון.

טיפ אחרון: צבעוניות
הבלוג הוא השער הדיגיטלי לעסק שלנו, הוא הפנים שלו, ולכן, הקפידו לשמור על צבעוניות, שמתכתבת עם הלוגו של העסק. בבחירת תמונות, הסתכלו על התמונה הכללית, תחושה נקייה תורמת לרוגע ולריכוז, דפים "רועשים" מדי, פוגמים בחווית המשתמש ועלולים להביא לנטישתו.

לסיכום, שילוב נכון של אלמנטים במאמרים בבלוג שלכם, לא רק יביא לחווית משתמש נעימה יותר, אלא גם יתרום לקידום הרעיונות, המוצרים והשירותים שלכם במעלה הסולם של מנועי החיפוש. הקפידו על כותרות בעלות נוכחות, טקסט ברוחב סביר, צבעוניות נעימה לעין, שמתכתבת עם הלוגו שלכם, הטעמה של סרטונים רלוונטיים, ותמונות, שמעלות רגשות, ומשלימות את הרעיון, שמובע באופן מילולי.

רוצים שניישם את זה גם אצלכם ?
דברו איתנו