חשיבה קריאייטיבית

עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים

תמיד רצית למשוך את תשומת ליבם של קהל היעד שלך ולא ידעת איך? התלבטת לגביי בחירת התמונה? הנראות הויזואלית?

בשביל זה נכתב המאמר הבא,

כדי לעצב פוסט עם מסר חזק שימשוך את תשומת ליבו של לקוחותיך,
עליך לחשוב, מה ייחודי במותג שלך שאין אצל המתחרים שלך? ומה המסר שאתה רוצה להעביר ללקוחות שלך?

שלושה צעדים ליצירת הפוסט המושלם:

  1. לחשוב על מסר חזק וקליט
  2. לחפש תמונה במאגר חינמי
  3. לעצב !

שלב ראשון:

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו זה מה ייחודי אצלי שאין אצל המתחרים שלי? ומה המסר שאני רוצה להעביר?
לדוגמא: אני מאמנת כושר, מה שייחודי אצלי שאני עושה אימונים בחוץ ולא במכונים, והמסר שאני רוצה להעביר הוא: להפוך את הספורט לחלק מהחיים שלך וחלק מהשגרה.
השלב הבא זה לחפש תמונה של איזשהו חפץ / פעולה יומיומית שאוכל לחבר אותה לספורט.
הדבר הבא שחשבתי מה הדבר שאני עושה ביומיום? נוסע לעבודה? עולה במעלית? יושב במשרד? אלו פעולות שרובנו עושים ביומיום.
החלטתי לשלב מדרגות רגילות לצד מדרגות נעות, ואוסיף משפט מוחץ שיגרום להם ללחוץ לפוסט כמו:
"אני אגרום לכם בפעם הבאה לעלות במדרגות ולא בנעות" או,
"הפכו את את הספורט לסדר היום שלכם ועלו במדרגות ולא הנעות" או,
אפשר אפילו לעשות טיזינג קטן שיגרום ללקוח לעצור שניה,
לרשום בגדול " במה תבחר?" ואז בקטן "ליטל מזרחי, משנה לך את הספורט לאורח חיים".
אגב עדיף לרשום בלשון יחיד לפנות ישירות ללקוח זה אישי יותר.
התמונה יכולה לגעת בכאבם של קהל היעד, של מאמן הכושר, וזה יכול למשוך אותם ללחוץ על המודעה.

שלב שני:

יש שתי אפשרויות לחיפוש תמונה מיועדת לפוסט: או במאגר בעלויות שונות או, במאגר תמונות חינמי
*טיפ קטן שיש לי לתת לכם ככל שתהיו יותר ויותר ספציפיים בחיפוש התמונה ככה תגיעו לתמונה המיועדת מהר יותר, חשוב גם לדעת שלא תמיד התמונות שהצלמים מעלים מתויגות לפי החיפוש שרשמתם.

שלב שלישי

לאחר שבחרת תמונה, ויש ל לוגו קיים (עדיף PNG), ומשפט המחץ!
השלב הבא זה השלב הכייפי, לעצב 🙂
פתחתי דף ריק אין לי מושג מאיפה להתחיל? ומה להבליט?
אז קודם כל חשוב לדעת שחייבת להיות היררכיה בסופו של דבר מה שחשוב יותר, הוא יותר בולט ומה שלא אני אקטין אבל עדין אוכל לראות שהוא קיים, הלקוח שלי רואה אלפי פוסטים, סרטונים וכתבות והכל רץ היום בפייסבוק.

יש בדיוק שניה וחצי לגרום לו לעצור וללחוץ על הפוסט, בשביל זה הלוגו הוא הכי פחות קריטי אבל הוא צריך להיות קיים: אז את הלוגו אני אקטין, והתמונה העצמתית חשוב לי להגדיל כדי להעביר את המסר של המשפט, והמשפט חייב למשוך את מלוא תשומת הלב / לעשות טיזינג, והדבר האחרון בחירת הפונט לא פחות חשובה, ממליצה לך לבחור את הפונט שמדבר את המותג שלך אם זה פונט עגול / פונט מרובע / פונט אלגנטי.

וזהו יש לנו פוסט קליט זכיר ומקצועי לפייסבוק, זכרו שתוכלו גם לרשום איזשהו מבצע של המוצר שלכם, לאו דווקא משפט מחץ.

אשמח לעזור לכם וכמובן לראות בתגובות פוסטים שעיצבת ! בהצלחה:)

רוצים שניישם את זה גם אצלכם ?
דברו איתנו