שלב העיצוב בעסק

עיצוב גרפי, נוני דיזיין, שפה חזותית, מיתוג, שפה גרפית, לוגו, ליטל מזרחי, גרפיקה, עיצוב פרינט ודיגיטל, מיתוג עסקים, עיצוב פרינט, עיצוב דיגיטל, בניית אתרים, בניית דפי נחיתה, חנות דיגיטלית, אתר אינטרנט, אתר תדמיתי,דף נחיתה, עיצוב אתרים

פתחת עסק? מזל טוב!

יש לך רואה חשבון, יועץ עסקי, ואפילו שכרת מקום לעסק, הגעת לשלב העיצוב מה בוחרים? משרד פרסום שככל הנראה הלוגו המיתוג וכל המסביב יעלה לך מעל 10,000 ש"ח? או חבר טוב שלמד ביוטיוב לעצב ולא ייקח לך על זה שקל?

אז בכמה מילים מה ההבדל ביניהם ואיך בוחרים ?

  • במשרד פרסום יש מחלקת עיצוב, מחלקת פרסום, מחלקת דיגיטל, מחלקת ייעוץ וליווי. בתוך המחלקות קיים: תקציבאית, ארט, אסטרטגיה, מנהל לקוחות, קיריאייטיב, מעצב גרפי וכדומה.. הדרישה לעבוד במשרדי פרסום מאוד גבוהה, קשה מאוד להיכנס למשרד פרסום הם דורשים ניסיון של שנתיים פלוס, ותיק עבודות ברמה גבוהה.
  • מעצב גרפי פרילנסר– עובד לרוב מהבית או שוכר משרד קטן, שבו הוא עושה הכל מהכל (אגב זה לא אומר שהוא לא יודע לעצב, זה רק אומר שהוא אוהב את העצמאות שלו ולתזמן את עצמו).
  • בית דפוס– לרוב בתי דפוס אוהבים להדפיס ולהציע שירות עיצוב קיים במערכת או של גרפיקאי שהוא מעצב, הגרפיקאים שעובדים שם, הם רוצים לרכוש ניסיון, או כאלה שהעבודה נוחה להם. הדרישה לעבוד בבתי דפוס לא גבוהה, הגרפיקאים לרוב ביצועיסטים.
  • חבר קרוב– יכול להיות שהוא למד במוסד לימודי עיצוב, יכול להיות שהוא למד דרך יו טיוב, יכול להיות שהוא בכלל במקצוע אחר ולהנאתו אוהב תוכנות גרפיות, לרוב חבר לא ידרוש הרבה או, לא ידרוש בכלל..

בינינו, תקציב בתחילת עסק חדש תמיד הוא אישיו, אתה מפחד שיעבדו עליך וידרשו סכום גבוה שלא מצדיק את התוצאה, ובנוסף אתה קונה מוצר עוד לפני שאתה רואה אותו, האמת אני מבינה מאוד, גם כשאני שיפצתי את הבית הגיע אליי, קבלן שיפוצים בחור מקסים ואמר לי אני אעשה ככה וככה, ואז קיבלתי בוקס בבטן, רק על הצעת המחיר ללא עלויות של חומרים מסביב, לקחתי עוד שני קבלנים להצעות מחיר, ומשום מה הייתה לי אינטואיציה חזקה ללכת עם הקבלן הראשון, זה שההצעה שלו הייתה הכי גבוהה, היום בדיעבד הרווחתי בגדול, הוא עמד בזמנים, נקי ומסודר, כל הגמורים מושלמים, ומה אני מנסה להגיד שעל איכות משלמים.

ותעשו חושבים מה הצורך שלכם? זה כמו שאם אתם צריכים שיפוץ קטן בבית או שיפוץ גדול ומשמעותי אתם תעסיקו איש מקצוע בהתאם..

בהצלחה בבחירה!

רוצים שניישם את זה גם אצלכם ?
דברו איתנו