מותג מהו?

יצא לכם פעם לחשוב האם אתם מותג? אם אתם עסק קטן אתם יכולים להיות מותג? או שאתם חייבים להיות אימפריה מצליחה בשביל להיות מותג?
אז מה זה מותג? מותג זהו מוצר עם תג.

מותג זהו אייקון, סמל, צבע או סימן שמייחד אתכם וקהל היעד שלכם מכיר אתכם דרכו. המותג מייצג ערכים, תועלות ותכונות של העסק.

בעזרת פילוח מדויק של קהל היעד, המותג נבנה ומייצג את החברה שפונה אל לקוחותיה ומגביר נאמנות לעסק. מותג מייצג ייחודיות של העסק ומבדל אותו ממתחריו, וכמובן שטומן בתוכו את האסטרטגיה המנחה אותו.

תחשבו על זה, למשל, אם תראו תפוח נגוס בביס, ברור לכם שזהו הסמל של חברת אפל, מבלי לקרוא את הטקסט, נכון? זהו כוחו של מותג.

אז האם מותג יכול להיות רק של עסקים גדולים ומוכרים? לאו דווקא.

בואו ניקח לדוגמא את "שניצל קוקי". חלקכם מכירים אותו וחלקכם לא, אך זהו עסק לאוכל מהיר. הצבעוניות שלהם שחור וכתום הפונט שנראה משופשף, הקונספט מאחורי השם מה שהופך אותם למותג והשפה החזותית שהם יצרו לעצמם בכל פרסום הופכים אותו למותג ומוכר בקרב קהל היעד שלו.

לסיכום, כאשר אתם מצליחים לפנות לקהל היעד שלכם והם מצליחים לזהות אתכם, מבלי שתכתבו את שם העסק, אתם בהחלט יכולים לקרוא לעצמכם מותג.

רוצים שניישם את זה גם אצלכם ? דברו איתנו

סגירת תפריט
דילוג לתוכן