fbpx

העיצוב ברחוב חי ונושם

 איך הופכים את הרקע שלנו ברחוב לפרסומת קריאייטיבית ומושכת, ממש מתחת לאף.

בכל מקום, היום, אנחנו מוקפים בפרסום, אם זה באינטרנט, במדיה, בעיתונות וברחובות, זה הופך להיות קל יותר כשיש לנו בראש תמיד קולות שדוחקים בנו לקנות מוצרים, במבצע, ובסיילים.

הקיראייטיב והיצירתיות עולה רמה כשמתחילים לעצב לנו את הרחובות, והפרסום הופך להיות חלק מהרקע שמושך הרבה תשומת לב.

הפעם פחות דיבורים יותר דוגמאות:

חברת צבעים המפרסמת את צבעיה התוססים

חברת כלי עבודה המפרסמת את הכוח שבכלים שהיא מייצרת

SMART מפרסמת שהרכב כל-כך קטן שאפשר לקשור אותו עם מנעול

בצד ימין פרסומת למיני קופר - בצד שמאל פרסומת לחברת סכין שמפרסמת את היכולות שלה

ORALB מפרסמת מברשת חשמלית שיכולה לנקות יסודית גם את הכביש

בצד ימין פרסומת מנורה שנדלקת על-ידי אנרגיה בצד שמאל פרסומת של מקדונלדס

בצד ימין פרסומת של קפה וזהירות בדרכים ומתחת לקפה רשום "היי, העיר אף פעם לא נרדמת, אז כדאי שתתעורר" בצד שמאל פרסומת של זהירות בכבישים

חברה למשחת שיניים בפרסומת לשיניים חזקות

בצד ימין פרסומת של קפה במקדונלדס בצד שמאל פרסומת לשירות הציבור מחוץ בדרום קוריאה

חברה לkleenex ברגע שהרכב נוסע הנייר עף, וכתוב בצד Let it out

אהבתם? אשמח לפרגון

סגירת תפריט
דילוג לתוכן